Organizacja wigilii firmowej krok po kroku
Organizacja wigilii firmowej dla wielu pracodawców jest dość ważnym wydarzeniem, ponieważ pozwala na mniej lub bardziej uroczyste spotkanie ze swoimi pracownikami w świątecznym charakterze. Jednak zaplanowanie takiej imprezy wcale nie należy do najłatwiejszych, tym bardziej że należy zwrócić uwagę nie tylko na to, aby budżet nie wymknął się spod kontroli, ale także, by np. wybrać odpowiednie miejsce, termin oraz zadbać o menu wigilijne i oprawę muzyczną.
Wigilia firmowa dla dużej części pracowników jest wydarzeniem, na które czekają z utęsknieniem. Wiąże się to nie tylko ze świątecznym charakterem spotkania, ale także z możliwością poznania i nawiązania silniejszych więzi między pracownikami, pracodawcą i miejscem pracy. Tego typu wydarzenia są inwestycją w przyszły sukces firm.
Organizacja wigilii firmowej – krok po kroku
Pewnie niejeden pracodawca zastanawiał się jak zorganizować wigilię firmową tak, by wszystkie elementy ze sobą współgrały, dzięki czemu impreza okaże się wyjątkowym i niezapomnianym wydarzeniem. Przede wszystkim podczas planowania takiego przedsięwzięcia, jak organizacja wigilii firmowej należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:
- Ustalenie budżetu – dzięki temu, wiem, na jakie atrakcje nas stać, a z czego będziemy zmuszeni ewentualnie zrezygnować.
- Wybranie miejsca i terminu (rezerwacja lokalu) – tego typu przyjęcie można zorganizować w biurze, hotelu lub centrum konferencyjnym bądź w restauracji, jednak to ta ostatnia propozycja cieszy się największym zainteresowaniem. Związane jest to m.in. z mniejszym zaangażowaniem w organizację imprezy i zdaniem się we wspomnianej kwestii na specjalistów. Ciekawym rozwiązaniem może okazać się wigilia firmowa w restauracji w Hotelu Styl 70 (https://hotelstyl70.pl/imprezy-integracyjne-pszczyna/), która ma doświadczenie w organizacji różnego rodzaju imprez firmowych.
- Ustalenie motywu przewodniego – pozwala to nie tylko na ułatwienie planowania wydarzenia, ale także wzbudzenia większego podekscytowania wydarzeniem u pracowników.
- Wybór cateringu oraz atrakcji na wigilię firmową – przygotowanie menu na spotkanie świąteczne odgrywa bardzo ważną rolę, stąd też warto, jest zadbać zarówno o bożonarodzeniowe potrawy, słodkości, jak i napoje. Dodatkowo miłym gestem w stosunku do pracowników będzie przygotowanie świątecznych upominków.
- Wysyłka zaproszeń – należy wziąć pod uwagę, czy spotkanie wigilijne uwzględnia osoby towarzyszące, czy też na wydarzenie zapraszani są wyłącznie pracownicy, co z powodzeniem może się odbyć w formie mailowej. Należy wówczas podać informacje związane z miejscem, terminem oraz charakterem imprezy.
Zalety organizacji wigilii firmowej
Organizacja wigilii firmowej szereg wymiernych korzyści, do których przede wszystkim możemy zaliczyć:
- okazję do podziękowania zarówno za pracę, jak i wysiłek pracowników,
- sposób na motywację do dalszego działania,
- możliwość poznania z innej strony i nawiązania silniejszych więzi z pracownikami,
- chwilę wytchnienia od pracy.